Saturday, November 7, 2009

Akhirnya kena jugak broadband

Sewaktu berkhidmat di Kuala Lumpur, perkhidmatan Sch**l N*t merupakan salah satu cara saya mengakses internet.
Boleh dikatakan perkhidmatan yang disediakan oleh KPM ini agak baik tetapi bila hujan turun saya cukup takut. Kalau petir menyambar jawabnya 50% kemungkinan short lah router tu. 4 tahun 6 bulan ada lah dalam 10 biji rasanya kena tukar pihak kontraktor.
Bila berkhidmat di sekolah baru, rasa lain macam bila tak dak akses Internet di blok saya mengajar, merayaulah saya ke makmal ict sekolah.
Maka, akhirnya saya menyerah kalah, kena lah jugak langgan Celcom Broadband. Ronda2 Terminal One Seremban tak banyak pilihan seperti di Plaza Lowyat atau Plaza Imbi tapi dapatlah satu deal RM68 setiap bulan dengan harga modemnya RM99.

No comments:

Post a Comment