Tuesday, November 12, 2013

A Doctor In The House


Kali pertama aku membaca buku ini ialah di rumah mak saudara aku. Buku yang dipinjamkan kepada sepupuku oleh arwah abah yang meninggal sebelum sempat buku itu dipulangkan kepadanya ternyata mengandungi gaya bahasa Inggeris yang mudah untuk difahami.
Kerana kesukaran untuk diambil untuk aku baca kerana ada tolak dan tarik daripada pelbagai pihak, aku mengambil keputusan untuk membeli sendiri buku tersebut daripada MPH Book Store, AEON Seremban 2 beberapa minggu yang lalu.
Dengan menggunakan kad OKU aku dapat diskaun 10%, jadi daripada harga asal RM100 aku hanya perlu bayar RM90. Sapa-sapa nak beli buku cakap la kat den, boleh pakai kad OKU den. Alah, kalau dapat diskaun RM10 apa salahnya bagi RM5 kat den. Ha ha ha!
Buku ni sekarang hari2 aku angkut dalam vios aku tu. Buku aku, aku punya suka.
Kata Tun dalam buku tu, "In real world, a perfect person never existed"

No comments:

Post a Comment